Sunday, August 4, 2013

Awak tetap kawan saya


Hai Ogos ! Maknenya da dekat sangat dengan raya aidilfitri kan? Eh? betol ke ni? Rasa macam tak percaya je. Saya langsung takde semangat nak raya. Bila denga lagu raya mesti rasa geram. Padahal raya da dekat sangat. Tapi saya rasa baru semalam kite berpuasa tau. Semoga puasa taun hadapan berjumpa lagi, amin :D

Selalu nya setiap kali nak raya, memang semangat saya memang membuak buak nak shoping raya je. kalau bole semua benda nak baru! HAHAHA. Tapi taun ni, tudung or shawl (yang ni memang wajib ar) , baju kurung or jubah dan handbag. yang laen lame, HAHA. Adek saya memang gila shoping arr raya ni. Saya yang teman jadi boosan tau. Eee, macam perempuan ! Serius, dia tuu cerewet sangat. Dia semua benda memang cerewet pon! Enta, macamne la dia kawin nanti kan -_-"

Harituu buad En R marah gilaa. Serius, rasa bersalah sangat. dia sampai cakap "Sampai hati awak buad saya macam ni" Oke, memang salah saya tak bagitahu awak -_- Tak sampai berapa min dia marah gila kat saya, dia cakap "saya maafkan awak" Cepatnya marah dia redaa. Walaupon awak kasar dan agak gangster, hati awak lembut ekk, Thanks awak ^_^



Lepas buad En R Marah. Saya memang tak berani arr kacau dia, mane tahu marah lagi kan. HAHA,tapi akhirnya kacau dia jugak *Aku memang suka kacau dia* saya call dia, dia cakap "Awak, saya kat bazar karat" *Okie,saya teringin sangat nak gi bazar karat tau* saya cakap "Awak shoping raya eh? dengan sape tuhh?" dia jawap "A,ah, saye gi ngan kawanII saya. Alaaa, awak tak kenal la" saya cakap "taun ni raya tema wane pe?" dia jawap " wane merah merun, dia?" saya jawap "wane coklat" dia cakap "Alaa,wane merah merun dengan coklat da nak sama kan?" Alahai. dia suka sangat jaga hati saya. Awak nii kan. Oke, dia memang kawan yang baek :D



Nota Kaki : Sebenarnya nak update entri esok tapi takot busy pulak. Yela, da nak raya kan. Busy je -_-

2 comments:

  1. wahwah. raye baju lbh kurng same la tuu. kitee biru

    ReplyDelete
  2. hahahaha xdela sama sangat :P
    oke,, kite suka wane biiru :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya