Thursday, July 11, 2013

Senyum

Alhamdulilah dah 2 Ramadhan :) Selamat Menyambut Ramadhan Al- Mubarak semua ! Semoga Allah mempermudahkan segala urusan dan sabar dalam menempuhi semua dugaan pada bulan ramadhan ini, Amin.  Wahai perot bertahan tau ^_^ 

Ramai ingat saya dan En R dah Declare ! Hakikatnya kiteorang hanya kawan. Yela, En R selalu cakap kat membe - membe dia yang saya ni "awek" dia. Masing-masing cakap kiteorang sweet. Sweet la sangat kan. Mesej gaduh, Call gaduh, Jumpa lagi la 2x ganda gaduh. Hahaha. Bak pepatah orang gaduh gaduh manja gituu tapi menyakitkan hati je ! hahaha. Ehhh? -_-"

Dia buat hati aku tak tenteram. Dia caring pasal aku. Dia selalu buat aku tersenyum. Thanks awak :')

Sekarang saya rasa macam tak bole nak terima siapa siapa. Hati saya still kat Afi lagi. Still cinta kat dia lagi. Dan masih berharap dia la jodoh saya. Rasa bahagia sangat First Ramadhan Afi asyik mesej dengan saya je sampai la saya da nak tidoo kan *Happy* Jika ditakdirkan memang dia jodohku, aku redha ya Allah :)



Nota Kaki : Jom add WeChat saya Nadya-Shaf :D

3 comments:

  1. okay.. tp afi tu abaikan adik...

    ReplyDelete
  2. memang kak :(
    kite cuba lupakan dia. tp macam susah sangat >.<

    ReplyDelete
  3. senang ja nak lupa seseorang..try kita mimpi hantu...kihkih..sah2 kita lupa yang lain...tak caya try tengok

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya