Sunday, July 7, 2013

sebenarnya dia rindu tapi dia pendam -,-


Mengapa kau pergi, di saat aku mulai mencintaimu berharap engkau jadi kekasih hatiku malah kau pergi jauh dari hidupku Baru tukar lagu Disaat Aku Mencintaimu - Dadali . Teringat pulak masa jumpa dia kali terakhir. Dia nyanyi lagu ni. Pastuu membe dia cakap yang lelaki En R dan yang perempuan saya yang nyanyi, Hahaha Soo sweet :P MembeII en R memang berusaha nak rapatkan kami. InsyaAllah kami akan tetap kawan :)

Bila Jerebu makin reda, sekarang musim panas pulak. Nak keluar pon terasa malas sangat -_- Sampaikan En R demam. Cian dia terpaksa la cuti kerja kan. Tuu ponn malas nak pegi klinik. Ish, tak paham betol. Bila saya cakap nak jumpa. Laju je nak jumpa. Demam demam ponn nak jumpa ehh? "awak demam rindu saya eh?Haha" Ciss, Dia demam saya tak mesej dia langsung, tapi tetap call dia, dia cakap "awak, sori tau saya tak mesej awk, saya tak keluar daripada semalam" Dia sakit sakit tetap nak jaga hati saya, takot sangat saya marah. Saya tahu awak rindu saya tapi awak pendam je kan? Thanks awak selalu buad saya tersenyum :)



Kelmarin adik angkat saya datang rumah. Sanggop dia datang sini semata mata sebab rindu je. Kalau dekat takpe jugak. Dahnya jauh, terharu laa jugak. Makanan apa yang saya suka, dia suka. cuma ikan je dia tak suka. Lagu apa yang dia suka, saya ponn suka. Haha, yang penting kiteorang banyak persamaan. Ingat lagi masa dia datang saya hanya masak lauk sayur dan laukII laen ibu masak. Dia hanya makan nasi dengan lauk saya masak je. Dia cakap "akak da bole kawin la!" Ish, dia ni, padahal saya masak biasa je -_- Dia cukup pantang kalau ada orang cuba nak sakitkan hati saya walauponn orang tuu kawan baek saya kan. Yela, jenis saya pendam je. tapi dia tetap tahu. sangat memahami saya. Sayang awak laa adekku sayang Munirah ^_^



Nota Kaki : KHAMIS cari JUMAAT , nak tanya nampak tak SABTU sebab nak bagitahu dekat AHAD kalau jumpa ISNIN bagitahu SELASA yang RABU ni dah PUASA

2 comments:

  1. hahahaha...
    adek xmgharap ponn na declare2 nii.. jd kwn ckup la :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya