Saturday, July 20, 2013

Menipu tak selamanya awak bahagia oke !

Harini dah puasa ke-11, kejap je kan? maknenya ade lagi 18 hari je puasanya kan, InsyaAllah. Alahai mata ni terasa ngantok sangat. Nak update ni ponn macam iye tak iye je kan. Lepasni kena masak untuk berbuka puasa pulak. Wahai mata bertahan la ye :)

Aku di sini kan selalu menunggu, yang selalu ada di setiap waktumu, selalu menanti jawapanmu untuk cinta yang terakhir Sejak akhir ni asyik dengar lagu ni je Tetap Menantimu - Nomad . Lagu ni penuh makne la. Siapa yang baru nak jatuh cinta bole la dengar lagu ni , Hewhew ^.^

Nak bahagia tapi menipu. *Kau ingat dengan menipu tuu kau akan hidop bahagia ke?* Ish, lagi lagi menipu bulan puasa kan. Dengan sepantas tuu je Allah bole tunjukkan tau. Allah maha mendengar, Allah maha Adil. Kalau orang tuu baek, Alim, tapi menipu . Ish, memang susah la hidup kan. Biar la jujur walauponn ia menyakitkan. Tapi ni menipu tapi bahagia. Masalahnya kebahagiaan tuu akan kekal ke ? cuba bagitahuu -_-



Kesian tau kat adek angkat saya, dahnya baru firstime couple, pastuu pakwe bole curang pulak. tulaa nak menipu kan, nak sorokkan. Lagi lagi bulan puasa. sepantas kilat je Allah tunjuk. Depan mata adek angkat saya , nampak pakwe dia keluar dengan perempuan lain. pastuu adek saya bole kejar pakwe dia sampai tempat tinggal pakwe dia. satu jam gak nak sampai ke sana. Perhh, kalau saya takde nya kejar. Orang da luka kan hati kita . takde nya nak bersemuka lagiii >.<



Nota Kaki : Walaupon saya dan En R selalu bergaduh. Hakikatnya saya harap hubungan kami terus macam ni kepada hubungan yang halal. Amin ^.^ Jika ini dugaan terpaksa aku tempuhi. aku redha ya Allah. Jangan la antara kami bermusuhan , Amin ya rabbal alamin :)

6 comments:

  1. kalau menipu memang sekejap je Allah nak tunjuk . cepat ke lambat terbongkar jugak nanti :)

    ReplyDelete
  2. betol tuu. . Allah tuuu maha adil =)

    ReplyDelete
  3. apa lah men tipu2 ni. tak baik kot. naseb allah tunjuk cepat. ckp kt adik angkat awk dia deserve better. btw hubungan awk ngan mr R tu sama lah mcm kita.. suka betul selisih faham. :)

    ReplyDelete
  4. Tuula,, Allah maha Adil kan :D
    Sy ngn mr R bukan gaduh sbb bselisih tp gaya phubungan kami memang cmni. masing2 nak dengki. hehe :P

    ReplyDelete
  5. eh kesiannye kat adik angkat tu... hm

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya