Thursday, July 4, 2013

Bila Aku Dah Habes Belaja !

First entri untuk bulan julai ! Hewhew. Harap je duduk rumah tapi tetap tak update entri setiap hari kann? Haha. takde ideas okee -__- Disebabkan sekarang saya da habes belaja . Kerja saya duduk rumah je, nak kerja alahaiii malas sesangat . Tapi duduk rumah ponn ade kerja gak kann. Hehe. Bangun je tidur terus kacau baby yang ibu jaga , namanya Syafiq Aiman. Kalau saya sarapan kat dapor, mesti saya akan panggil nama Syafiq, cepat-cepat syafiq pegi merangkak laju-laju ke dapur dengan gelak-gelaknya. Saya dukung dia, bertambah suka dia. Serius, comel sangat dia tuu. *Bila laa aku nak ada anak sendiri kan,haha* lepastuu tengahari kerja saya masak la apalagi kann.. Sedap ke tak sedap peduli apa saya . Asalkan saya berusaha kann -__- Saya ingat lagi Afi pena cakap kat saya Awak belaja la masak ! Sampai sekarang saya ingat. Sampai sekarang saya berusaha mempelajari masak - masak ni. Sampai sekarang saya berharap awak jodoh saya. Walaupon saya yang tinggalkan awak, walaupon ada orang lain cuba membahagiakan saya, awak tetap dihati saya. Saya hanya cinta awak sorangg :(
Sekarang saya rasa rindu sangat nak beli novel baru. Nak baca novel baru. Acaner niii? Tapi sejak ni kerja saya duduk rumah je. nak keluar punya la malas. Haha. Sekarang kan saya adela duit skitkan . punya la berangan nak beli handpone baru. tapi nak beli handpone murah jela, handpone nokia asha 302. Ala handpone nya macam handpone blackberry uh. Haha. Bila saya bagitahu kat family saya. family saya bole cakap apa? Kau tahu tak handpone tuu patern lama? cuba la carik handpone canggih skit. dunia sekarang da maju. Internet je! Pastuu adek saya cakap Kak, beli handpone samsung sIIII . Ada wechat. Akak tak teringin nak wechat wechat ka? Muka saya macam biasa ar macam takde perasaan. Dalam hati da berkata-kata *Dah agak dah mesti ade je membangkang. Lemau tol* Pastuu esoknya, saya pegang handpone ayah. Sony Xperia. Taktahu sony Xperia pee. Yang penting saya suka sangat handpone tuu. Haha. Pastuu ayah nampak, ayah cakap, Kau amek jela handpone ayah. Nak tak ? saya apelagi cepat cepat cakap Nak !! Aayah ni suka tau beralah dengan saya. Saya tahu ayah tak sampai hati tengok saya nak sangat handpone baru. Thankss ayah ^_^

5 comments:

  1. hahaha. best nya awak dapat hp baru. walau ayah nya kan.

    :)

    ReplyDelete
  2. Hajar ; biasa je kot.. hehehe

    E'in ; a,ah kak. kite xleh tahan. kite sayang die, masa mula2 bole semua indah . lepas berbulan terus xcontact kite, kite call xpna angkat . mesej lg. huh sedeh.. tp syg lg kot.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya