Thursday, July 25, 2013

Bahagia dot com


Krik Krik Krik Alahaiii. Perot sakit la pulak . Itu la padahnya sahur makan sikit ja! Wahai perot ku sayang sabar yekk -_- Harini kan saya rasa bahagia sangat. Terharu pon iye. Nak tahu sebab pe? Sebabnya kawan baek Blogger bagi kad raya. Tak sangka pulak. Awak laa kawan baek saya dan awak la cikgu bahasa Terengganu saya. HAHA. Thanks awokk . Jom pi blog dia Jie Comel :D



Semalam pergi shoping dengan Family. Siang pergi Angsana Mall . Malam sambung pulak gi Bazar Raya. Perh, gilaaa arghh penat. Tapi shoping tak banyak pon. HAHAHA. Oke, saya hanya beli handbag dan Tudung Half Moon. Okie, tudung tuu comel sangat. Tinggal nak beli Shawl pulak. Hewhew

Dari dulu sampai sekarang En R suka kutok saya GEMOK ! Kejam kann? Saya tak gemok, berisi je kot. Ekk? Iyeke? HAHAHA. Takpelaa asalkan saya bahagiakan. Bahagia ke? Bahagia kot -_- Daripada die tuu KEDING :P Harituu saya call die, dalam pukul 10.30 malam kot, saya tanya dia "awak kat mane tuh?" dia cakap "saya kat kedai makan ni. Ngah makan" saya cakap "makan lagi" die cakap "Biar la , saya pon nak gemok macam awak" Nampak takk? nak perli orang tak agak agak kan? HAHA -_-



Nota Kaki : Tak sabar nye nak tunggu esok. Semoga apa yang dirancang akan berjalan dengan lancar. Amin. Korang doa doakan ye =)

3 comments:

  1. best laa dh dpt kad raya... hihi

    ReplyDelete
  2. hyee...bpe erk shwl half moon tu.? mmg ngah cri tuk raya nie klu survey online perghh terbek harga dy rm69.. hehe =)

    ReplyDelete
  3. E'in ; memang best ponnn.

    fizah ; sy beli kat bazar rm 29 je. pehh online punye memang mahal la -_-

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya