Monday, June 10, 2013

Untuk dia




Pagi tadi memang payah gilaa nak bangun kan. Nak tak nak bangun jugak. Bila saya tiba kat kolej, Adek angkat saya cakap takde kelas! Peh,,,sakit hati tol. Sampai hati budakII kelas saya yang lain tak bagitahu kan. Takpe, Sabar Nadya. ade lagi 4 hari jee >.< Lamanya tak update entri kann, Rindu pulakk, Hihi. Huh! 15aribulan ni habes belaja. Sekarang rasa macam taksangop pulak nak habes cepat-cepat =.=! Heww~ Nape la baru sekarang saya rasa macam nak stay je kat sini. Adekah di sebabkan dia,dia dan dia? Ohhh, noo. . Ade kang kerja saya asyik nak pegi sini je kan, Haha >.< 

Sekarang adek angkat saya asyik cakap, Sem depan akak da takde, Tak bestnya. Da takde sape nak temankan Munirah. Terasa sebak bila dia cakap macam tuu. Lagi laa macam tak sangop lak nak tinggalkan dia. Oke, serius saya cakap. Dengan dia saya tak reti nak tipu. Bila saya cuba simpan rahsia. Mesti dia akan cakap Akak takpayah nak tipu Munirah bole tak? Munirah tahu la apa yang ada dalam hati akak tuu. . Dia betolbetol memahami saya, bila saya sedih,ada masalah. Dia je yang memahami ^^, 

Sebenarnya minggu lepas nak balik tapi kolej saya ada buad lawatan pulak. Buad lawatan kat Melaka pulak tuu. MulaII saya taknak pergi. Yela, harituu baru jugak pegi kan yang rombongan kelas. Dahnya takde duit. Pastuu pensyarah saya cakap, kelas ni wajib pegi. Pegi Melaka tuu guna duit kelas. Nak tak nak pegi jugak. Hehe, Kali ni pegi Melaka hanya shoping je lebih, Habes duit hanya sebab beli baju untuk ‘dieorang’! Sayang punya pasal kan. Ape la sangat. Takpee , sangop berdiet ! Haha =_=

Nota Kaki ; First time ade laki cakap kat saya macam ni. Awak nii, da lembut, lembut sangat. Bila kasar, Peh.. Kasar gilaaa! Haha, saya gelak je dan senyum jelaa ^_^ ituu yang saya harap sangat !

1 comment:

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya