Saturday, June 22, 2013

Disebabkan Jelebu bagaikan berada di Genting Highlands !

Jerebu ! Akibat daripada jerebu saya rasa macam berada dekat Genting Highlands jew , Syokk. Banyak la punyaa syokk kann? Tahu tak jerebu aka 'Genting Highlands' tuu menyebabkan penyakit?Haha. Semoga dijauhkan penyakit dari keluargaku, Amin ^_^ Bila saya da habes belaja. Ayah cakap, kalau nak sambung belaja lepas ni tukar coz lain . Daripada dulu lagi suruh sangat saya tukar coz laen. Die cakap Akaun susah. Masalahnya saya nak amek coz apa? Dahnya sekarang da takde mood nak belaja. Uwaa. Saya rasa nak kerja tapi terasa takod sangat. Haha. What happens with me? Hadoiiii -_-

Masa hari terakhir jumpa En R kann, die ade nyanyi lagu Disaat Aku Mencintaimu- Dadali Mengapa kau pergi,Mengapa kau pergi,Di saat aku mulai mencintaimu,Berharap engkau jadi kekasih hatiku,Malah kau pergi jauh dari hidupku.. Serius, Sebak gilaa dia nyanyi lagu ni. Lepas die nyanyi lagu tuu. Dia carik saya . Dia tak nampak saya kan. dia panggil la saya kan, Manja, Manja? Mana Manja ni? Shafiqa Nadya !! *tengok sesuka dia je kan terbalikkan nama saya? Haha :P Semalam adek angkat tidur rumah saya sampai la lusa kot. Soo kalau saya call dengan En R mesti kena kacau la kan, Hahaha. Disebabkan sekarang Musim Jelebu. Saya asyik cakap je kat En R jangan nak kuar malam je. Maklomlaa die tuu suka sangat kua malamII kan. Siang kerja kan. Malam tuu dia kate tak kuar. cuba untuk bertahan knonnye ! Haha. Die cakap macam tuu MEMANG saya tak percaya langsung. Tapi cuba fikir positif. Yela, mulaII mesej je dengan die, LastII die diam. Saya fikir positif la Dah tidur kot die ni, nanti aku nak tido call die la*kiteorang memang akan call tak kire waktu, HAHA* Oke, tengok perbualan kami. ni semalam saya call die ;

Saya ; Ada orang cakap kat kita. Kononnya semalam taknak kuar. Ada hati nak tipuu orang konon! Haha
Dia ; *gelak* Sorii la, semalam sampai kul 9.30 saya memang taklee tahan la. HarapII la nadya tak tahu saya kuar ni. .
Saya ; *CepatII saya cakap* Akhirnya saya tahu kann? Hahahaha
Dia ; A,ah . Akhirnya Nadya tahu. Dia call kita.
Saya ; Hah ! Tuuulaaa, ada haty nak rahsiaII dengan kite. akhirnya kantoi jugak! *selalunya Die kalau nak kuar memang akan bagitahu saya. Tuulaa namanya nak sorokII kan! Akhirnya jatuh ke tanah jugak :P*

1 comment:

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya