Saturday, May 4, 2013

Jadikanla aku penyabar dan sabar dengan setiap dugaanmu

Tadi saya pegi dating dengan adek saya. Peh, ramai betol orang berkempen pilihanraya ni! Saya memang takdapat la nak mengundi kann, umur tak cukup lagi. Haha. Bak pepatah ayah saya, saya kecik lagi. Hahahaha :P Asal balik rumah sudah semestinya saya update entri tauu. Semalam malam baru sampai rumah ni. Niat saya memang tak balik rumah minggu ni, nak balik minggu depan je. Tapi sebab-sebab tertentu menyebabkan minggu depan takbole balik. Tuu yang balik minggu ni. Nak tahu tak sebab apa??? Sebabnya minggu depan 10,11 dan 12 mei pergi rombongan kat Genting Highland ! Korang nak tahu tak? dulu kan , saya teringin sangat nak pegi Genting Highland. Dapat pergi rombongan ni ponn sebab duit dari niaga twisto. Setiap kelas akaun wajib pegi la rombongan ni. Tapi kann bila kawan saya buad kertas kerja yang rombongan ni pergi masa 10,11 & 12 mei. Saya memang tak puas haty laaa. Yela, 11mei tuu birthday saya! Saya nak sambot birthday dengan family saya la.. Bukan dengan kawan-kawan. Uwaaa. Sedih kot sambot birthday berjauhan dengan family >.< 

Harituu saya tidor rumah sewa adik angkat kesayangan saya. Sebenarnya saya tak selesa tidor rumah orang ni. Lagi-lagi rumah sewa dia dekat la jugak kedai kann. Duduk rumah sewa dia memang saya takdapat nak jimat arr.. Sikit sikit nak makan je, Haha. Masa kat rumah sewa dia, kerja saya baca novel je taw. Saya baca novel Ku Dakap Erat Cintamu. Novel nii memang sedih sangat. Saya tak tahu la kan, baca novel ni buad saya teringat kat En. Afi. Pastuu kat novel tuu ade panggilan manja, Honey dan Sayang tak silap saya. Teringat pulak dulu panggilan manje saya n En Afi Abang dan Sayang. Emm..Korang tahu tak masa saya baca novel ni, adik angkat saya asyik nak bukak lagu sedih je. Ish lagi la bertambah sedih kan. Time tuu jugak , adek angkat saya tanya Boipren akak tak call akak ke? Akak tak call boipren akak ke? saya terus jawap Dia da lame tak call akak *senyum* Time tuu da rasa macam nak nangis je. Tapi saya tahan jugak. Lepastuu saya try jugak call Afi tapi dia tak angkat. Saya try lagi call. Banyak kali kot. Saya terus cakap dalam hati. Mungkin dia busy kot. Tengok ? saya cuba untuk pujuk hati saya sendiri. Ya Allah lembutkanlaa hati aku, Tenangkanla hatiku ini, Amin ^^

Awak cakap harituu 11mei - 18mei awak ade game kann? awak cakap jugak awak takdapat layan saya sebab awak kena fokus pada game tuu kann? Saya tak tahu sampai bila saya patut bertahan ! Awak tahu tak ? Saya harap awak orang pertama wish birthday saya. Saya harap awak selalu ada masa birthday saya. Bila awak bgtahu 11mei ade game. Sampai banyak kali saya baca mesej awak. Tiap kali saya baca mesej awak mesti hati saya sakit, mesti saya rasa nak nangis. Awak tahu? saya cuba untuuk lembutkan hati saya untuk mesej awk, call awak . Tapi apa yang saya dapat? Awak tak balas mesej saya. Awak tak jawap saya call kan? Kalau awak still ade hati mesti awak paham kan perasaan saya time tuu kann? :( Awak tahu? saya terpaksa off hp sebab saya taknak hati saya sakit. Tapi bila saya online facebook. Hati saya sakit sangat. Kenapa mesej saya awak tak balas, saya call awak tak jawap. Kenapa Like status-status saya dan like statuus orang lain awak ada masa pulak ekk? Setiap kali ade mesej masuk kat hp saya,saya berharap yang mesej itu adalah awak tapi hakikatnya yang mesej saya adelah CELCOM!!! tengok? celcom lebih mengingati saye daripada awak kann. Setiap hari saya ingat awak. Awak je yang tak ingat saya kann? Tolongla memahami hati saya untuk kali ini. Tolong la jangan terus lukakn hati saya. Awak kena paham yang saya akan ingat apa yang awak penah cakap kat saya ! Saya harap balik genting ni awak jumpa dengan saya. 
Bila saya sayang awak, saya tetap sabar dengan awak walaupun awak tak text saya and tak call saya, saya selalu tersenyum walau hati menangis

7 comments:

  1. awak... sabr la.. kalau betul dia sayang awak, dia tkkan buat awak camni.. percayalah..

    ReplyDelete
  2. akak xpenah pegi cameron... nak strawberry coklat pleaseeee...

    u are a strong girl laa dik.. lau akak kena mcm nie, sedih gile dh...

    ReplyDelete
  3. @E'inbkn pegi cameron tp pegi genting la kak...

    Hehe . ala adek ponn xkuat.. selalu saket haty je..tapi cuba jugak untuk mempertahankan hubungan :')

    ReplyDelete
  4. opssss salah laa nie... huhu..

    pertahankan selagi mampu ye.. lau jodoh xkemane... ye dak??

    ReplyDelete
  5. huhu,, sis !! kte sama.. sy rse ape yg awk rse.. dia jrg cntct, jrg call.. bila sy xrep dia text, dia mrh,, ckp sy xde mse utk dia.. sdeyhnyaa.. sy syg dia !! takotnya kehilangan dia :( tp insyaAllah, sy akn try prthankan gakk hubungan kami ! moga kita sama2 kuat !! ~supergirl_adda~

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya