Wednesday, April 3, 2013

Tidak semua senyuman bererti gembira


Hai ! Hai ! Kejap je da masuk bulan April kann? Maksudnya bulan depan da bulan Mei . Bulan depan saya kawin ! Yeh,,, saya tipu je, sebenarnya bulan depan Kawan Baek saya kawin ! Semoga perkahwinan awak kekal hingga ke syurga ok? ^.^ Awak, saya mintak maaf ok? Saya takdapat datang masa awak kawin nanti. Saya tahu awak berharap sangat saya datang kan? Sorry sesangat. Awak jangan lupa doakan saya cepatcepat nikah dengan insan yang saya cinta sesangat Hafiz Safuan ! Bulan ni ada dua orang insan menyambut hari jadinya. Ayah saya lusa dan adek saye minggu depan ! Untuk ayahku tersayang. Ayah, selamat ulang taun yang ke__ ,Semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki. Akak sayang ayah sangatsangat. Thanks ayah coz selama ni memahami akak. Walaupon kekadang ayah cakap akak suka memendam! Ayah tetap paling hebat ^^, Selama bercuti dirumah, kerja saya hanya hadap laptop je ! Haha. Selain itu bila waktu tengahari saya akan masak lauk-lauk kegemaran saya. Hehe. Dan bila rasa-rasa penat memasak saya akan pergi ke ruang tamu dan kacau baby yang ibu jaga tuu dan main-main dengann dia. Ish, terasa macam da kawin je ! Hahahaha ^^

Apa yang bagusnya tentang GAMBAR ialah , GAMBAR takkan pernah berubah walaupun orang dalam GAMBAR tu dah berubah

Tadi syok syok dengar lagu. Bole pulak terkeluar lagu Ost Setia Hujung Nyawa, Lagu Mata Hati - Nubhan. Sedihh uhh. . Lagu tuu buad saya nak tengok cerita Setia Hujung Nyawa balik arr. Saya apalagi terus tengok cerita tuu dari episod 5 hingga episod 8. Yang ni time diorang baru kawin ! Sweet sangat laa. Baju warna nak sama je kan ! Haha. Serius cerita ni buad saya teringat dan rindu sangat kat En. Afi =.= Saya still ingat lagi, dia yang suruh tengok cerita tuu sebab cerita tuu macam kami. Diaa cakap Dorang gaduh-gaduh pastu lama-lama cinta. Same la macam kite.. Mulamula gaduh pastu sekarang da sayang menyayangi ^^ Iye, dulu awak sweet sangat. Sekarang tak tahu la macam mana. Saya memang rindu awak yang dulu. Rindu setiap pagi awak wish solat subuh , wish solat zuhur dan makan tengahari. dan setiap masa awak ambik berat pasal saya. Saya memang da cuba untuk mempertahankan hubungan kita. Saya memang sayang awak. Saya memang sayang akan hubungan kita. Saya selalu berdoa hubungan kita macam dulu. Saya selalu berdoa agar kita sentiasa dijodohkan dan kita cepat-cepat kawin! Saya tak tahu apa masalah awak menyebabkan awak tak nak layan saya. Saya harap masalah awak cepat selesai. Awak tahu kan saya tak suka menunggu. Tapi disebabkan saya sayang awak sangat saya sangop tunggu awak. Tolongla hargai saya ye ^^

Belajarlah mencintai orang yg masih milik awak sebelum dia pergi dari hidup awak, maybe esok takkan ada lagi cinta buat awak. Hargailah^^

2 comments:

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya