Friday, April 26, 2013

Senyuman itu bukan bermakna saya BAHAGIA

Baru je lepas habis Ujian Bertulis Penyata Pendapatan dan Kunci Kira - Kira ^^ selama saya belaja ni, untuk kali ini sem last first time saya rasa lega sangat. Sebabnya akaun yang saya buad Imbang !! Hehe. Saya kan rasa jealous sangat bila kawan-kawan saya dapat balik kampong.sobsob =.=" Kemungkinan dua minggu saya tak dapat balik kampongg. Tetap menunggu walauponn ia terasa lama gilaa. Cuba untuk tahan kerinduaan kannn >.< Korang da dengar lagu Bahagiamu Deritaku - Hafiz ? Seriuss, lagu tuu sedih sangat. Bila timee tuu En Afi mesej sambil denga lagu ni mesti rasa nak nangis tau. Tak tahu napa.. Uwaaaa =.=!
Tinggalkanku, perlahan-lahan ku trima
Semakin ku sakit, semakin kau bahgia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu

Alhamdulilah,, Kali kedua repeat Final Exam, akhirnya saya dapat markah tertinggi dalam kelas walaupon takde la tinggi mana,Haha =.=” Sebenarnya macam kolej saya ni, tiap kali masuk tajuk baru mesti ada Final Exam >.< Saya memang tabik sangat kat pensyarah lelaki saya. Selagi budak-budak kelas dia ada yang gagal. Repeat , repeat & repeat !! Dia memang tak nak anak-anak murid dia gagal. Ye, kekadang saya suka dia sebabnya dia memang prihatin. Dia tak pilih kasih. Yela, ada jenis pensyarah yang pilih kasih kan. Naseb la En. L tak macam tuu kan, Hehe. Sebab tak suka nya. Saya memang tak suka belaja dengan pensyarah lelaki. Nanti mesti pandang lain macam, haha. Naseb la En L paham yang saya pendiam tapi suka gelakkan dia. Tah la maybe saya memang jenis suka gelak, takleh nak buad muka serius je macam budak-budak kelas saya. Kalau serius je, mesti nak buad akaun tension je kan, hehe. Untuk minggu ni masuk tajuk Penyata Pendapatan & Kunci Kira-Kira. Saya kekadang mudah masuk otak apa yang pensyarah ajar tapi kalau Penyelarasan. Peh, memang susa gila nak pahamkan. Aduyaii. Dahnya minggu depan Final Exam untuk tajuk nii. Hope dapat buad la, Amin ^_^ 

Haritu orang yang pernah saya suka mesej saya. Saya gelarkan F jela ehh. Nak tahu tak die mesej apa? Die mesej saya yang dia akan berkahwin 4 minggu lagi. . Mula-mula dia mesej Mytwin, Mytwin cakap la. F jemput masa die kahwin. 25haribulan 5. Nak pegi tak ? Kalau takde apa-apa insyaAllah pegi. Tapi kalau saya tak pegi maafkan saya tauu. Saya doakan awak berbahagia sampai ke syurga. Itu kan impian awak Bercinta Selepas Nikah kann? Saya tahu awak mampu bahagiakan dia. Dulu memang saya kecewa bila awak tunang dengan dia, awak langsung tak bagitahu saya kann. Tapi takpelaa, yang penting awak kahwin awak jemput saya kann^^

Hati yang telah dihancurkan sama seperti kertas yang telah direnyukkan. Walau dapat kembali pada bentuk asal, namun kesannya masih ada.

3 comments:

  1. erm.. kebanyakan pensyarah pilih kasih sikit. huhu kalau pensyarah perempuan lagi lah.

    ReplyDelete
  2. wish you all the best! aja-aja! :D

    ReplyDelete
  3. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya