Wednesday, February 13, 2013

Dugaan !

15 comments:

  1. alololo, so sweettt macam gula2

    ReplyDelete
  2. hehe. betul-2. duk lek je bile org kutuk kite dpn pkwe kite. mcm saya slalu kena bahan dgn abg-2 pkwe saya. tp pkwe sy wut derk jew. ekeke

    ReplyDelete
  3. @Hanim Irsyaditu takpe laa.. setakat gurau2 kan??huhu.. kalau sy ni laen. kawan2 die fitnah sy. naseb bf pcaye kat sy :')

    ReplyDelete
  4. rindu pulak nak tengok SHN tu zain dengan el hehe sweet je dorang.

    ReplyDelete
  5. macam kawan makan kawan je mcam tu. :') ehehehe bhya tau mulut kawan nih pon. diorgk an taau byk psal kita. kadng2 bf pon tergugat ngan ckap2 diorg. sabar je lah. dan termat lah beruntung bla bf sgt memahami dan mmprcyai kita sepnuhnya. :')

    ReplyDelete
  6. Terima kasih atas sharenya ya. Good share and good blog. Sangat bermanfaat banget. Ni ada ku kasih info tentang Menghilangkan Bau Mulut Silahkan mampir ke link http://manajemenemosi.blogspot.com/2013/01/Menghilangkan-bau-mulut.html.

    ReplyDelete
  7. ehem ehem. cinta hatiqu. ehem. hahahaa

    ReplyDelete
  8. tringat setia hujung nyawa smpai trmimpi2..kihkih

    ReplyDelete
  9. @diera_nadiera ulalaaa~tuulaaa. bernaseb baek la die mempercayai kite kann ^^

    ReplyDelete
  10. @ChanHehehehe cinta di hati saye..lalala ;p

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya