Tuesday, May 8, 2012

andaii itu takdirnya ;D



hai semua . . harini hari ape ekk ? dah hari selasa kan ? s0o ade lagi 2 hari je nak. . agak-agak ape ekk? Birthday saye laa . taklame lagi umo saye dah 2o , macam takpercaya je . rasa macam baru je saye masuk sekolah , sekarang saye dah boleh tunang dan kawen, Hehe. Ari tuh sepupu saye tunang, makcik saye cakap . “lepasni nadea lak tunang. Diamdiam da ade boipren” *i’m single okie. .jodoh belom ade lagi ni >.<

4haribulan aritue, saye ade convo kan ? memang seronok la. .kejenya asyik bergambar je . mula-mula dengan parent lepastuh dengan membe lak . em, kwn-kwn saye tak bawak parent , masing-masing parentnya busy keje kan . parent saye da ambek saye dulu kat hostel kan, pastue. saye ingat nak ambek membe-membe kat hostel dengan adek saye naek kereta kan . bile da sampai hostel, masing-masing da naek teksi .saye terus la pegi dewan kan dengan adek saye . ade lak org tegur kak nad . pakwe ehh?? ramai yg tegur macam 2 .. walau kuar kemana aje .. yela, muka adek nampak matang kan . muke saye tak matang kan?hoho..
Yang menyedihkan, ia adelah hari terakhir jumpa dengan membe-membe . kalau ditakdirkan saye sambung disana awok-awok jangan terperanjat lak okie ? itukan permintaan kowang ? jika, saye boleh bawak akaun ni, insyaallah saye akan sambung disana okie J

Haty mane yang tak saket kan ? luka dulu tak pulih lagi , nak tambah lagi luka . fuh ! memang TERBAEK laa ~ awk,awk. . baek awk jaga haty die je , takpayah la awk nak jage haty saye & nak sayang saye . takde efek pon !saye rela disaketkan daripada org disakiti oleh disebabkan saye . memang ! takde sape pon tahu . kesakitan haty ni tauu?kekadang saye pikir . nape awkk nak menambahkan kelukaan haty saye ni?hanya satu je , hargaila ape yang awk ade oke . saye taknak awk kesian kat saye disebabkan awk dah kecewakan saye . saye tak perlukan itu semua . iye, saye ingat kata-kata awk awk jodoh saye!! Kalau saye masih bole menerima awk, insyaallah kita pasti bersama okie ;D


*with my parent ;D
*raptai time ~

*i will miss you all ;D

p/s ; andai kau jodohku, akulah insan paling bahagia sayangku . .

9 comments:

  1. aip2...jgn tunang dlu..akk mu ini..x pon tunang lgi..t langkah bendul..

    klu jodoh x kemane dikk oii..tp akk ckp owg...akk pon sme r...kdg2 trfkir..sape r jodoh kite kan..ermm

    ReplyDelete
  2. eyda ; xdela ..
    lom tunang ag .. calon xde , ehe ;D

    ReplyDelete
  3. kalau jodoh xkemana kan :)

    eh best nye da konvo.. tahniah :)

    ReplyDelete
  4. waaa..seronok laa dah konvo..
    diera setaun lagi, baru nak konvo.. :)
    tahniah dear..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya