Monday, April 30, 2012

kauu ade orang laen ? aku pon adela !! HAHA

Hye smue !! lamenya tak update entri kan . .
Akhirnya saye cutii :D
Korang nak tahu tak? Sebelom cuti sem . byk sangat asigment !
Gila tak gila kan ? 3,4 hari tak tidur kan =.=
Patotnya sebelom nak cuti, bagi la rehat kejap . .
Ni tak, asyik bagi assignment je . dengan migrain ni . seksa w0o .
Sampaikan , ade seminggu . asyik pegi kelas lambat . bangun lambat je ^^,
Dahnye saye jarang bangun lambat kan . kalau tak. Sayela orang pertama bg0n dulu. .
Yela,dengan tak sehat nye . dengan saket seluruh badan kan >.<
Kadang-kadang pikir, bile la nak abes sem,bile da abes, mcm takcaye je T___T
4aribulan ni ade convo . so 2aribulan da kena balek h0stel kan .
Yela, 3aribulan ade raptai kan . nak taknak kena balik awal jugak . .
Saye harap mak ayah saye datang pada hari convo saye . dah tak sabar weyh J
Lepas itu, 11 mei adalah birthday saye yang ke . . . .
Still lagi ramai cakap muka saye macam budak-budak kan . oke fine !

Saye saket haty tau kalau dengar lagu cinta muka buku –najwa latif
Kerana , ia adalah lagu kegemaran EX-Mr.heart . .
Bile saye da mula melupakan . lagu itu mengingat lagi kat EX-mr.heart . menci tau !
Saye tahu, saat ni awk tak ingat kat saye kan ?da ade org laen kan ? saye pon adalah !!
B’dendam ke ? takdelaa .. mungkin takdir saye macam ni .
Niat haty saye, saye akan terima org yang m’cintai saye,bukan saye yg m’cintai die~
Wahai insan yang mencintai saye , terima kaseh menerima saye :D
Awk baek, awk pandai, awk handsome . .
Kekadang saye fikir, awk terlalu sempurna .
Saye tahu,da lama awk m’cintai saye . tapi saye taktahu . saye tak ambik tahu .
Setiap hari awk call saye,setiap hari awk msg saye . .
Kalau bole , ape yang saye taktahu awk nak ajar saye kan ?
Maafkan saye selama ni buad awk saket haty & tak jaga haty awk .
Dulu, saye layan awk mcm nak taknak . awk tetap b’sabar je kan .
Kekadang awk luahkan rase saket haty kat fb . saye tahu wak .
aku maseh belom mengenalmu untuk menikmati rasa sebenar-benar chenta. . yang ku tahu ku cuba terbaek untuk mu , yang indah jadikan kenangan dan yang duka perbetulkan . .



*ohhh ! kenangann :D

p/s : maapkan saye T___T

20 comments:

  1. dh ade peganti ea? tahniah :)

    ReplyDelete
  2. peganti ??
    taktahu laa ..
    mybe kot .HAHA

    ReplyDelete
  3. wahhh, tahniah2.. go on ngn apa yg ade skrg, forget the past, :)

    ReplyDelete
  4. As-salam. awak convo dahh ? seriusss.. macam budak2. heheee (:
    by the wayy, love someone who can love youu <3

    ReplyDelete
  5. emeliena ; wsalam .
    die ponn ckp saye mcm bdk2 ..em
    tapi umo da tuaa..hehe

    ReplyDelete
  6. nadya,,,, <3 tmela dy sblm dy bru aty,,ssah nk cri org yg syg kte,,, lpe an yg lme,, trus an idop kmooo,,, xmsty,y org yg kte sye sblm niy,, akn pth blik kt kte,, jrang skaly mcm 2,, bg dy pluang tok ambk aty awk 2 yup,, ingt sye ckp ari 2,,tme je dy k,, sye syg nadya.. sye xnk org lke2 an aty kawan sye,,, law ad ap2 hellow yup,,miss u,,, sm5 skrh ,, ingt sye ap kmoo xilng, ngn kawan2 len,, rndu sgt kt klej,, rndu nk ktwe ngn kowg smue,,, miss u,,, lub u

    ReplyDelete
  7. salam kenal..thnks singgah blog sy..happy2 okeh...:)

    ReplyDelete
  8. syaza ; ngah mcube =)
    love you ,,
    miss youu T__T

    ReplyDelete
  9. Bila dah namanya kenangan , kita kena tau yang kita tak boleh padam kenangan itu ..

    ;'(

    ReplyDelete
  10. nelly ; btol !
    sangat memeritkann T__T

    ReplyDelete
  11. jgn dikenang dekat org yg xmenghargai kite dear.. :)

    ReplyDelete
  12. e'in ; betol ! membazir je kan =)

    ReplyDelete
  13. yang penting kte bsama dengan lelaki yang serius mnjalinkan hubungan dgn kte utk jadikan kte isteri , bukan teman smata-mata . Insyaallah kekal nanti :) sebab , haram bg sorang lelaki mnjadikan wanita itu sbagai kekasihnya tnpa bniat utk menikahinya ~

    p/s : akk cumel amat :)

    ReplyDelete
  14. selamat bercuti kalau nyampah dengar lagu najwa tu...uncle cadangkan dengarlah lagu M daud kilau hihihi

    ReplyDelete
  15. besamalah dgn org y leh bt kita happy

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya