Monday, April 30, 2012

kauu ade orang laen ? aku pon adela !! HAHA

20 comments:

  1. dh ade peganti ea? tahniah :)

    ReplyDelete
  2. peganti ??
    taktahu laa ..
    mybe kot .HAHA

    ReplyDelete
  3. wahhh, tahniah2.. go on ngn apa yg ade skrg, forget the past, :)

    ReplyDelete
  4. As-salam. awak convo dahh ? seriusss.. macam budak2. heheee (:
    by the wayy, love someone who can love youu <3

    ReplyDelete
  5. emeliena ; wsalam .
    die ponn ckp saye mcm bdk2 ..em
    tapi umo da tuaa..hehe

    ReplyDelete
  6. nadya,,,, <3 tmela dy sblm dy bru aty,,ssah nk cri org yg syg kte,,, lpe an yg lme,, trus an idop kmooo,,, xmsty,y org yg kte sye sblm niy,, akn pth blik kt kte,, jrang skaly mcm 2,, bg dy pluang tok ambk aty awk 2 yup,, ingt sye ckp ari 2,,tme je dy k,, sye syg nadya.. sye xnk org lke2 an aty kawan sye,,, law ad ap2 hellow yup,,miss u,,, sm5 skrh ,, ingt sye ap kmoo xilng, ngn kawan2 len,, rndu sgt kt klej,, rndu nk ktwe ngn kowg smue,,, miss u,,, lub u

    ReplyDelete
  7. salam kenal..thnks singgah blog sy..happy2 okeh...:)

    ReplyDelete
  8. syaza ; ngah mcube =)
    love you ,,
    miss youu T__T

    ReplyDelete
  9. Bila dah namanya kenangan , kita kena tau yang kita tak boleh padam kenangan itu ..

    ;'(

    ReplyDelete
  10. nelly ; btol !
    sangat memeritkann T__T

    ReplyDelete
  11. jgn dikenang dekat org yg xmenghargai kite dear.. :)

    ReplyDelete
  12. e'in ; betol ! membazir je kan =)

    ReplyDelete
  13. yang penting kte bsama dengan lelaki yang serius mnjalinkan hubungan dgn kte utk jadikan kte isteri , bukan teman smata-mata . Insyaallah kekal nanti :) sebab , haram bg sorang lelaki mnjadikan wanita itu sbagai kekasihnya tnpa bniat utk menikahinya ~

    p/s : akk cumel amat :)

    ReplyDelete
  14. selamat bercuti kalau nyampah dengar lagu najwa tu...uncle cadangkan dengarlah lagu M daud kilau hihihi

    ReplyDelete
  15. besamalah dgn org y leh bt kita happy

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya