Bila Kawan Kau Beria Surprise Birthday kau xD

Assalamualaikum
Related image
Keadaan Office busy dann kununnyaa kusyuk buat kerja. tetap nak tahu keadaan sekeliling. HAHAHA Well, macam biasa. setiap bulan bilaa nak celebrate birthday sesiapa(officemates) kann dieorang akan bisik-bisik nak celebrate bla,bla cmtuu laa. walaupon kununyaa mata kusyuk ngadap computer. still bole nampak dieorang sibuk bisik-bisik. cewahhh. time tuu aku dah cuak dan dah agak dieorang nak celebrate birthday aku dan officemate india sorang tuu, namanya Varan. cumaa tulaa taktahu bilaa. HAHAHA

Bilaa waktuu lunch, aku bawak bekal so makan kat office je. yang kawan aku yang berapa kerat tuu makan luar. dan biasa nya dieorang keluar makan sekejap je. sekali aku tengok jam. dah setengah jam dieorang makan luar. Naluri berkata mesti kejap lagiii dieorang nak celebrate birthday aku ni. tak lama tuu. NADIAAAA. VARANNNN !! Happy Birthday!! aku cepat,cepat cakap. "dah agakkkk dah!! tak menjadilaa surprise! HAHAHAHA" lepastuuuu kawan aku says "alaaaaaaa lain kali dah tahu ponn, buat buatlaa terkejot ke apaaaa.ni mukaaa biasa jaaa" HAHAHAHA

Kamilah BFF's sentiasa bersama walaupon ada sorang perangai annoying kan >.< 

Officemates :)

Terlebih cahaya pulak. HAHAHA flawless laa pulak ><

Kembar bulan dan tahun. KAHH! Happy birthday Varan ;)

Done.
mehhh tanya soalan.

CONVERSATION

10 Comentarios:

  1. Seronok lah bila dapat surprise macam ni. Heheh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak best mne pon. sebab dah biasa jadi tak surprise laa,. kahh!

      Delete
  2. hahhahaha... tula sian kawan2 tadapat chance tgk muka konon tekejut tuh....kkk

    btw heppi bornday Nadia & Varan.. lewat pun tape la kan..semoga terus sukses dan bahagia!

    ReplyDelete
  3. Haha, I don't like surprises. Not that I hate it, but everytime dorang buat surprise... muka saya neutral saja. Senyum pon macam tak senyum. Sedangkan dalam hati seronok, but that's what I am...

    Happy Belated Birthday, dear.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha biasa laaa tuu. sy mcm tuu jugak kadang. tp bila dah gelak tuu mmg gelak jahat jadinyaa xD

      Delete
  4. Hahaha.. sy tak pernah dapat surprise birthday hahaha XD tambahan pula takda yg ingat birthday sy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai. takpe nty ada laa tuu yg ingat okayy. xmoo sedih eh :)

      Delete
  5. bestkan dapat surprise? hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD