#ThrowBackCompanyTrip #LangkawiILOVEYOU

Assalamualaikum

Image result for langkawi best view

Ehemm. sapa kata Langkawi tak best? xD Ikutkan dah 2 kali jugak kot dah jejak Langkawi. dan company trip untuk kalini langkawi. aku terus buat keputusan taknak join. jawapan aku ialah. 'Tak best!' sebab apa tak best? sebab pegi dengan family. bukan sebab family tak bestnya. sebabnya ialah shoping jaa. bhaha. aku teringin jugak nak pegi tempat tempat indah bersama kenangan bersemi dihati cewahhh. akhirnyaa aku buat keputusan join je company trip ni. sebab kena paksa ngan Officemate dan free je pon. HAHAHA. Company trip ni selama 4 hari 3 malam (20/12/16 - 23/12/16) **dan percaya idak, walaupon trip ni under company aku tetap ajak family. Tak reti seseorang walaupon ramai kawan kawan kan ;)


21/12/16 08.30a.m 'yepppyyy, dah sampai Terminal feri xD'

Yang aku ingat, selepas sampai je Langkawi, aktiviti nya terus pegi melawat Makam Mahsuri, Makan, Shoping dan Check in Homestay. wee sebab time nih takde sesi amik gamba. sebab time tuu migrine. maybe tak rehat secukup nya. sampai homestay pon dah petang. dapat tilam terus tido ke malam. haha.

Besoknya 22/12/16. yeh. ni yang ku nanti nantikan selama ini. cewaaahh. iaitu naik cable car dan jejak Museum 3D. dan ketua rombongan bagi masa dalam 3 jam. itu pon aku rasa tak cukup masa. wuuu.

'Yeppy! dah sampai tingkat atas sekali. nampak tak muka bahagia? wewewe'

Image result for cable car langkawi view


#LoveLocks 'Mulai sekarang saya dah kunci cinta awak kat sini. awak jangan lari mana-mana lagi ye xD'

'wahai awak yang jauh disana. tahu tak, bertapa jauhnya saya kena menapak atas sekali semata - mata nak teropong awak wahai EnJodoh. Ehh, rupanyaa awak hanya ada dekat berhampiran mata saya je. ;)'

Hai awak-awak(si shawl biru cair dan shawl corak). thanks sebab jadi officemate yang terbaik. walaupon kekadang i'm not the best senior buat korang. Termarah,Termarah. tapi akhirnyaa i will laugh again. xD #jadi senior bukan senang. dan nasib baik cuma assistant senior ja. bhaha.

Museum 3D bermula 'Ehh. En beruang dibelakang. hati-hati kang terjatuh pulak'

'eh. amaigoddd. badak gergasi dah mengaummmm. cepat,cepat. dahnyaaa tak gosok gigi kot. lariiiiiiii'

'ish, mana pulak dia ni -.-'

'Sookay, walaupon masa menjarakkan kita. saya tetap berjalan di kaki yang teguh sehingga hubungan kita menjadi satu.'

'kami bukan boneka okay. wee'

'awak,awak dan awak'

'meowww. omeyyy nya awak :)'

'kenangan di pulau bunting'

esoknyaaaa 23/12/16. bersiap - siap untuk balik. dan sebelum balik, singgah dulu di padang besar. dan bagi masa 3 jam. yang ada duit habiskan duit sehabisnyaa. HAHAHA




Penutupnya: gamba makanan. yeppy. sedapnyaaa rindunyaaaa nak makan aiskrim kelapa T-T

**Next trip. inshaallah honeymoon trip. yehhh xD

CONVERSATION

7 Comentarios:

  1. Wah.bestnya.Kak PC belum sampai lagi ke langkawi ni..kalau coklatnya kerap juga makan sebab dapat ole-ole dari kawan-kawan atau saudara mara yang ke langkawi tu,,hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best. nanti pegi la kak pc. mmg syok ;)

      Delete
  2. Replies
    1. hahahaha takdapat gi trip kot taun ni. inshaallah taun dpn lee honeymoon trus >.<

      Delete
  3. bestnye..
    rindue langkawiii...
    syok sgt,
    ase nak g lg je..
    tapi blm ade mase lg.
    nak skg byk lg tpt2 baru

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD