Blog Giveaway by RII

Assalamualaikum


Syarat;
- Malaysian sahaja.
- Ada blog sendiri.

Cara nak join giveaway;
- Follow blog ini.
- Buat satu entri dan letak tajuk 'Blog Giveaway by RII'.
- Letak banner/gambar kat atas tu.
- Tinggalkan url blog di bahagian komen di bawah ni.

    


- Sebuah buku 'Lukisan Tarbiah oleh Abeben'.
- Sebuah buku 'Them Horrors Be Everywhere oleh Julya Oui'.
- Sebuah buku 'Where The Rocks Splits The Sky oleh Philip Webb'.
- Beberapa buah komik 'Lawak Kampus'.
- 1 jam tangan DW ( female version ).

Note; Buku-buku ni memang aku nak bagi sebagai hadiah, sebab mungkin ada yang tak baca lagi so why not aku bagi as hadiah kan? :) dan untuk jam pulak - actually hari tu aku ada beli jam DW yang couple set punya yang murah ja tak ori pun haha, jadi aku ambik yang male version punya and female version tu aku nak buat as hadiah giveaway ni.

Pemenang - 3 Winners only ( 1 winners from twitter an 2 winners from blog ), for now.
1st Prize :
1 jam tangan DW ( female version ).
Sebuah buku 'Where The Rocks Splits The Sky oleh Philip Webb'.
Sebuah komik 'Lawak Kampus'.

2nd Prize :
Sebuah buku 'Lukisan Tarbiah oleh Abeben'.
Sebuah komik 'Lawak Kampus'.

3rd Prize :
Sebuah buku 'Them Horrors Be Everywhere oleh Julya Oui'.
Sebuah komik 'Lawak Kampus'.

** Insyaallah kalau ada rezeki lebih untuk aku, aku akan tambah hadiah juga bilangan pemenang dan pemilihan pemenang akan dibuat secara cabutan bertuah. **

GIVEAWAY ENDS : 1 APRIL 2017

CONVERSATION

7 Comentarios:

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD