Terima Kasih 10 Top Jemari Rajin Bulan Oktober

Assalamualaikum
Aigoo. harini 1 November! seperti biasa, setiap bulan aku akan update jemari rajin diblog aku ni. Sory aku takde hadiah istimewa untuk korang. cuma nak cakap, Terima Kasih sudi comment kat entry entry blog ni yang serba serbi syok sendiri aka merepek. tanpa korang siapa la aku! HAHAHA. dann jangan pena serik untuk sentiasa datang blog ini ok ;)











Nota Suka Hati ; Aku rasa blog aku nih dah mulai demam campak la -.-' setiap kali aku update entry. asyik tak keluar kat bloglist je. still sama entry lama. yang pasti, aku selalu kemaskini kali kedua baru keluar kat bloglist. aku rasa laa kan memang dah patot tukar url blog baru. korang rasa macam mana? sila ulas ok. sekiann.

CONVERSATION

20 Comentarios:

  1. Tanpa support kawan2 siapalah kita ni kan..kawan2 la yang meriahkan ruangan komen.. :D

    ReplyDelete
  2. ye, pahe pahe. saya akan cakap manis-manis je kat sini XP

    mekasih Nanad! so sweet. bulan Oktober ni rasa special lak sebab ramai bagi gambar macam ni. haha. rasa dihargai gila. *not literally gila*

    tukar url? hmmmm.. rasa macam dah comel and sweet dah url awak. depends la. nama apa yang awak nak tukar tu? buat poll :P

    ReplyDelete
  3. saya rasa pun macam nak tukar url -.- mcam panjang sangat..

    ReplyDelete
  4. masalahnya join banyak GA. so, nak kena p bgtau diorang lagi.. adoi. susah-susah..

    ReplyDelete
  5. Bila la akak nak masuk senarai nih..nampak nya kena kerja siang malam la kalau gini..hahahha

    ReplyDelete
  6. hoyeaaaaaahh. kitaa ada yayy!! hahha. nk tukaq url. hmm..hmm..hmm..

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada semua orang di atas. Saya punya blog pun bermasalah sekarang. Walhal blog baru je

    ReplyDelete
  8. Ooo trsnarai jugakk...
    Hehehehe saje tglkn tapak2 kaki tangan kat sini..
    Kng tinggalkn bom kng xlarat lak nadnad nk elak ye dak

    ReplyDelete
  9. dorang mmg teerrbaeek! naddya pon sama.. :)

    ReplyDelete
  10. Wah, zumal pun lekat gak yer. Tukar URL yer, kalau zumal rasa sayang kat URL sedia ada. Hehe ;)

    ReplyDelete
  11. tahniah pada yang tercalon... wah tercalon gituuu....

    ReplyDelete
  12. tu ada masalah feed. kena rajin g feedburner ping sendiri. kadang2 terlalu byk update entry, ada yang feed tertinggal, so kne buat secara manual la

    fhm x? hihi XD

    ReplyDelete
  13. datang melapor diri. hehe. kena pikir banyak2 kalo nak tukar url nadia. :)

    ReplyDelete
  14. nanti kalau tukar, blogslist semua hlang. akak pun sama gak gitu. dia lambat sikit kuar.

    ReplyDelete
  15. ratu datang. jhahaha. makasehh sbab sudi buat ni. hehehe. XD

    ReplyDelete
  16. eh eh.. ada nama kiteeee jugak kat sini. hihihi.. terharu tau T.T hihi awak
    pun rajin jenguk akak. thank you dear..

    ReplyDelete
  17. Tahniah pada top commentators.
    Lama rupenye x singgah sini.
    Dah tua ni asik lupa je.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD